NIEZALEZNY ZAKLICZYNSKI SERWIS INTERNETOWY - WWW.ZAKLICZYN.COM

Strona GłównaAktualnościMagazyn SERWIS: Gmina ZakliczynZakliczynWioskiTurystykaAgroturystyka LegendyAutobusy PKSInformator DODATKI: Chat ForumE-Kartki Księga Gości Katalog WWW Bezpłatne ogłoszeniaReklamaInfo o nas[więcej...]


Forum Dyskusyjne www.zakliczyn.com

Zalogowany jako: anonymous Mamy 21447 zarejestrowanych użytkowników
Tematów: 218 Odpowiedzi: 948 Zablokowanych: 4 Moderatorzy forum: joker
Rejestruj się Zaloguj się Profile użytkowników Strona główna forum

 pozdrowienia

Dodaj nowy temat Odpowiedz na temat Wszystkich online: 1
Zarejestrowani On-line: 1/21447 [ , ]
 Autor:  Wiadomość:
 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: Cz. 2 wrz. 2004 20:14:35  Aktualny temat: pozdrowienia...  

 
    Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: admin
 średniak
 

 Dołączył/a:
 Sob. 2 sierp. 2003

 Postów: 117
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 9:23:03  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Witam na forum. A o Adminie zapomniales

 No i po magisterce... :D
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: admin www Nr. Gadu-Gadu: 4808165

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 10:48:17  Aktualny temat: pozdrowienia...  
wiesz jakbym cie dobze znał no to pewnie tez bys sie tam znalazł

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: admin
 średniak
 

 Dołączył/a:
 Sob. 2 sierp. 2003

 Postów: 117
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 13:07:45  Aktualny temat: pozdrowienia...  
wiesz jakbym cie dobze znał no to pewnie tez bys sie tam znalazł

OKI Bardz dobrze to znam zakliczynska szkole...

 No i po magisterce... :D
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: admin www Nr. Gadu-Gadu: 4808165

 Dodał: nika
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Cz. 3 cze. 2004

 Postów: 189
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 15:48:13  Aktualny temat: pozdrowienia...  
haha ale za to ja pozdrawiam Admina ;) i wszystkich którzyc os tu czasem skrobną ;D dziubek! ;*

 ***
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: nika Nr. Gadu-Gadu: 6711806

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 20:48:02  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Proponuje zeby wsyscy co tu wejde pozdrowiji sobie najmilszych sercu : Pozdrowienia dla moich sąsiadów za nasze wspolne zaj... ogniska:Małgorzata.K,Sylwia.W,Michał.W,Kuba.Ś,Dawid.CH(Antoni)

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 20:52:52  Aktualny temat: pozdrowienia...  
na ognisku nie brakowało takze :Andzej.Ś(Świstak),Maciek.M,Piotrek.M,Buuli,dudek,bartek.Ś,jacek.J,Liska,jak sobie przypomne kto jeszcze chodził na nasze zaj... ogniska niemartwcie sie jeszcze was umieszcze

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: So. 4 wrz. 2004 20:55:00  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Kto by chciał sie wprosic na ognisko,piszcie smiało ognisko odbedzie sie nad dunajcem,kiedy? zalezy od was:pozdrowienia dala czytelników

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: nika
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Cz. 3 cze. 2004

 Postów: 189
 Wysłany: N. 5 wrz. 2004 10:28:36  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Hmm wprosic sie to moze nie...ale gdybym dostala zaproszenie to moze...moze ... ;DD hehe lubie ogniska w Zakliczynie... po takich imprezach zawsze zostają wspaniałe wspomnienia Wiec Gregory...wiesz gdzie mnie szukac ;D

 ***
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: nika Nr. Gadu-Gadu: 6711806

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: N. 5 wrz. 2004 11:19:49  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Ognisko w sobote 11.09.2004 kto jest hetny niech sie wpisze albo da znac np:gg,e-mail,

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: nika
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Cz. 3 cze. 2004

 Postów: 189
 Wysłany: N. 5 wrz. 2004 12:12:44  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Buu =( to niestety nie skorzystam ;D

 ***
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: nika Nr. Gadu-Gadu: 6711806

 Dodał: gregory
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 7
 Wysłany: Cz. 9 wrz. 2004 21:18:13  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Za przyjań!czym byłoby życie bez przyjażni <z taką klasą> naprawde trudno

 
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: gregory Nr. Gadu-Gadu: 4552579

 Dodał: nika
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Cz. 3 cze. 2004

 Postów: 189
 Wysłany: Pt. 10 wrz. 2004 7:05:57  Aktualny temat: pozdrowienia...  
miec przyjaciela to prawdziwy skarb...

 ***
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: nika Nr. Gadu-Gadu: 6711806

 Dodał: villo
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Pn. 16 sie. 2004

 Postów: 163
 Wysłany: Pt. 10 wrz. 2004 17:58:35  Aktualny temat: pozdrowienia...  
Szkoda ze wczesniej niewiedzialem bo bym sie wybrał na to ognisko moze innym razem A propo łwi z was ktos rybki w dunajcu?????

 KTO RANO WSTAJE TEN SIE OBUDZIŁ
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: villo Nr. Gadu-Gadu: 1481794

 Dodał: ts
 bobas
 
 
 Dołączył/a:
 Cz. 2 wrz. 2004

 Postów: 17
 Wysłany: Pt. 10 wrz. 2004 19:41:19  Aktualny temat: pozdrowienia...  
ja łowie, ale takie co plywaja do gory brzuche,... Innych w dunacju nie widzialem

 Jak zyc? tak zeby cie pamietali...
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: ts Nr. Gadu-Gadu: 7761359

 Dodał: ssuzy
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Pn. 12 lip. 2004

 Postów: 180
 Wysłany: Pt. 10 wrz. 2004 22:33:10  Aktualny temat: pozdrowienia...  
No w sumie można powiedzieć.....że ja też łowie rybki w Dunajcu! Ale tylko najmniejsze okazy, takie do 3cm

 ... odnajdź to co leczy Cię w smutku, ku lepszemu jutru ...:)
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: ssuzy Nr. Gadu-Gadu: 3719149

 Dodał: nika
 towarzyski :))
 

 Dołączył/a:
 Cz. 3 cze. 2004

 Postów: 189
 Wysłany: So. 11 wrz. 2004 9:14:10  Aktualny temat: pozdrowienia...  
ja łowie, ale takie co plywaja do gory brzuche,... Innych w dunacju nie widzialem


Ja widziałam...[jupi]

 ***
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: nika Nr. Gadu-Gadu: 6711806

 Dodał: admin
 średniak
 

 Dołączył/a:
 Sob. 2 sierp. 2003

 Postów: 117
 Wysłany: So. 11 wrz. 2004 10:21:39  Aktualny temat: pozdrowienia...  
ja łowie, ale takie co plywaja do gory brzuche,... Innych w dunacju nie widzialem
Z tymi rybami w Dunajcu jest tak: sa i piekne okazy ale i tez niestety mozna spotkac te plywajace brzuchem do gory To efekt bezmyslnosci niektorych mieszkancow tych terenow ktorzy unieszkodliwiaja scieki wprost w Dunajcu.

Sam nie jestem moczykijem ale mam kilku przyjaciol ktorzy potrafia calymi dniami siedziec nad lub w Dunajcu czekajac na swoja rybe...

 No i po magisterce... :D
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: admin www Nr. Gadu-Gadu: 4808165

  Dodaj nowy temat Odpowiedz na temat
all rights reserved