NIEZALEZNY ZAKLICZYNSKI SERWIS INTERNETOWY - WWW.ZAKLICZYN.COM

Strona GłównaAktualnościMagazyn SERWIS: Gmina ZakliczynZakliczynWioskiTurystykaAgroturystyka LegendyAutobusy PKSInformator DODATKI: Chat ForumE-Kartki Księga Gości Katalog WWW Bezpłatne ogłoszeniaReklamaInfo o nas[więcej...]


Forum Dyskusyjne www.zakliczyn.com

Zalogowany jako: anonymous Mamy 21457 zarejestrowanych użytkowników
Tematów: 218 Odpowiedzi: 948 Zablokowanych: 4 Moderatorzy forum: joker
Rejestruj się Zaloguj się Profile użytkowników Strona główna forum

 pustelnicy z Melsztyna

Dodaj nowy temat Odpowiedz na temat Wszystkich online: 5
Zarejestrowani On-line: 1/21457 [ , ]
 Autor:  Wiadomość:
 Dodał: anwojcik
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Wt. 20 kwi. 2004

 Postów: 4
 Wysłany: Wt. 20 kwi. 2004 15:55:09  Aktualny temat: pustelnicy z M...  

 W marcu jak w kwietniu
    Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: anwojcik

 Dodał: admin
 średniak
 

 Dołączył/a:
 Sob. 2 sierp. 2003

 Postów: 117
 Wysłany: Cz. 22 kwi. 2004 17:46:02  Aktualny temat: pustelnicy z M...  
Czy latwo sie do nich dostac..
Ich pustelnie sa polozone blisko drogi Roztoka - Melsztyn - Jurkow. Jadac od Zakliczyna mijasz bar i zaraz za zakretem po prawo wsrod drzew znajduja sie ich pustelnie. Obie polozone blisko siebie.

... i czy mozna z nimi przeprowadzic wywiad z kamera?

Tego nie wiem. Mlodszy kilka lat temu udzielil wywiadu kilku gazetom. Ale od tego czasu wiele moglo sie zmienic.

Czy istnieje mozliwosc kontaktu z nimi?
Nie slyszalem aby mieli dostep do Internetu

Mieszkam w Szwecji, ale chcialbym sie z nimi skontaktowac.
Pracujesz moze w mediach?

Admin

 No i po magisterce... :D
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: admin www Nr. Gadu-Gadu: 4808165

 Dodał: anwojcik
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Wt. 20 kwi. 2004

 Postów: 4
 Wysłany: Pt. 30 kwi. 2004 15:36:57  Aktualny temat: pustelnicy z M...  
dzieki za pomoc!
Ucze sie w szkole dla managerow projektow w organizacjach pozarzadowych i robie projekt filmowy z jednym facetem z Walii.

 W marcu jak w kwietniu
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: anwojcik

 Dodał: admin
 średniak
 

 Dołączył/a:
 Sob. 2 sierp. 2003

 Postów: 117
 Wysłany: Wt. 4 maj 2004 21:59:15  Aktualny temat: pustelnicy z M...  
dzieki za pomoc!
Jak dotad jeszcze nic nie zrobilem
Ucze sie w szkole dla managerow projektow w organizacjach pozarzadowych
No to mamy wspolny temat... :) Sam tez dzialam w NGO. Mam pytanie: Co to za szkola?

... i robie projekt filmowy z jednym facetem z Walii.
Niezla mieszanka :) Konkretnie co chcesz przedstawic w tym filmie? Masz juz jakis plan?

 No i po magisterce... :D
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: admin www Nr. Gadu-Gadu: 4808165

 Dodał: anwojcik
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Wt. 20 kwi. 2004

 Postów: 4
 Wysłany: Pn. 10 maj 2004 12:26:26  Aktualny temat: pustelnicy z M...  
Co to za szkola?

nazywa sie Globalverkstan czyli globalworkshop albo globalny warsztat jak kto woli. trzy semestry w tym jeden na praktyce. wejdz na strone www.globalverkstan.net. to jest typ wyksztalcenia pomaturalnego.

Konkretnie co chcesz przedstawic w tym filmie? Masz juz jakis plan?

to bedzie oparte o ksiazke Nowy Wspanialy Swiat A. Huxleya: chcemy uzyc fragmentow tekstu i porownac z nasza rzeczywistoscia, zeby pokazac, ze w pewnym stopniu proroctwo sie spelnilo. plan jest taki: zaczynamy w WB w czerwcu, potem w Polsce w lipcu i Szwecja w sierpniu/wrzesniu. potem montaz. sam sie na tym nie znam, ale gosciu z Walii skonczyl odpowiednia szkole :)
nara

 W marcu jak w kwietniu
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: anwojcik

 Dodał: anwojcik
 bobas
 

 Dołączył/a:
 Wt. 20 kwi. 2004

 Postów: 4
 Wysłany: Śr. 16 cze. 2004 12:08:52  Aktualny temat: pustelnicy z M...  
hej,
mam takie pytanie w zwiazku z panami pustelnikami:

Jacy oni w ogole sa???

czy da sie z nimi porozmawiac, czy utrzymuja kontakty z ludzmi? czy pogonia z laska, jak sie zapuka do chatki?

mozecie pomoc?
and

 W marcu jak w kwietniu
 Cytuj odpowiedź   Prześlij e-maila użytkownikowi Profil użytkownika: anwojcik

  Dodaj nowy temat Odpowiedz na temat
all rights reserved